Alla inlägg den 14 april 2009

Av Måns Djurgårdaren! - 14 april 2009 20:44

Herrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtttttttttyl
oj!

Nu börjar snart andra mötet mellan Chelsea-Liverpool och Bayern Munchen-Barca.

Som ni kanske vet så leder Chelsea över LIverpool från förra mötet med 3-1 och Barca med 4-0.

Om ni som jag inte har så många kanaler men vill ha många fler så kan vi iallafall se Chelsea-Liverpool på kanal 6 kl 20.45

Den glade Djurgårdaren tippar:

Chelsea-Liverpool  1-1          Torres och Drogba målskyttar

Bayern Munchen-Barcelona  0-1           Eto`o målskytt


Tror inte Barca har sina bästa spelare med och dom spelar nog lungt men Eto`o trycker in en ändå. Men nu börjar det Hej då!

/De glade Chelsea-fanset



Av Måns Djurgårdaren! - 14 april 2009 16:14

Häääääääääääääääääääääääääääääääääääööööööööööööle
j!

I Superettan hejar jag på Assyriska vet inte varför men dom  leder Superettan efter att ha vunnit mot Norköping med 3-0!

Fast jag tror GIF Sundsvall vinner hela Superettan dom har ett riktigt bra lag.

/Den glade Djurgårdaren

Av Måns Djurgårdaren! - 14 april 2009 15:56

Hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjj!

Nu är jag tillbaka från Sportlovet kom hem 13.30 igår men orkade inte 

skriva någit, för jag skrev på pappas dator på Påsklovet men det inlägget

förstördes typ. Jaja det blev ju en riktig skam för Djurgården 6-0 till

IFK Göteborg....................................

Jag sa ju förut att Pa Dembo Touray hade förbättrets sig men icke sa nicke

han gjorde flera tavlor släppte in en boll från halva plan..............

Men jag kan faktist ärkänna att hela DIF spelade dåligt och Jesus (Jan Tauer) spelade uselt han som alltid är bra. Det var tung för Djurgården redan från börja efter 6 minuter stog det 2-0. Jag tror Djurgården förlorade den här matchen för att IFK lurade DIF när Tobias Hysén bytte kant med Stefan Selakovic. Men vi får se fram i mot

matchen på Onsdag mot Gefle istället men dom har ju varit rätt bra men vi tar dom ändå!

Djurgården ligger 9 just nu i tabellen.

Skulle skrivit lite mer om den här matchen om inte det där inlägget kom bort. Men förutom det här har det vart ett kul påsklov. Jag spelade fotboll

med pappa,mamma,morfar och Amanda min syrra. Det var lite svårt och köra seriöst men det var väldigt kul. Sen har jag fått rätt mycket godis men har ätit rätt mycket nu. Chelsea vann med 1-3 över Liverpool och Barca lekte med Bayern Munchen och vann med 4-0.

Götebor men inte nu.

Japp hoppas ni haft en bra påsk Good bye!

/Den glade Djurgårdaren



Presentation

Omröstning

Vem gör mest mål för Djurgården när såsongen är slut?
 Jan Tauer (Jesus)
 Daniel Sjölund
 Mattias Jonson
 Sebastian Rajalakso
 Pa Dembo Touray....................not
 Johan Oremo
 Boyd Mwila
 Prince Ikpe Ekong
 Christer Youssef
 Andrej Komac
 Mikael Dahlberg
 Philip Hellquist
 Någon annan i Djurgården
 Ett nyförvärv som köps under säsongen
 Toni Kuivasto

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards